Az Only War játékokban eleinte
sok problémát okoznak a "kis barátok".
Igen. Még egy dolog, amire oda
kell figyelni.
Nem egyszerű és könnyen jutunk a döntésre, hogy hagyjuk ki őket a játékunkból.
Nem egyszerű és könnyen jutunk a döntésre, hogy hagyjuk ki őket a játékunkból.
Ugyanakkor ez egy olyan hiba,
amit nem szabad elkövetni.
Miért fontos a
comrade?
- hasznos képességei vannak
- képesek megmenteni a karaktert
- a játékos megtanulja irányítani
így később a csapat irányítása sem lesz idegen
A
legjellemzőbb hibák a kérdéskörben:
- lenézzük a bajtársat
- azt gondoljuk, hogy ő egy
talicska
- elfelejtkezünk róluk
Tapasztalataimat
summázva az alábbi folyamatot javaslom a kezelésükre:
- Hozzuk létre a bajtársat!
- Adjunk neki személyiséget!
- A szakaszban viszont ő is egy legyen a sok közül!
30 fős szakasznak eleve a fele bajtárs.
Ha meghal a vezérlő karakter,
akkor a bajtárs előlép NPC státuszba és kap egy bajtársat
VAGY egy másik karakter bajtársa lesz.
VAGY egy másik karakter bajtársa lesz.
- Az értékei legyenek az alap
gyalogos npc értékei.
- Ha úgy alakul, akkor pedig
előléphet.
Önálló karakter lesz. A játékosa
és ő is kap egy bajtársat.
Ez a folyamat segít teljes
értékűnek kezelni a kis barátokat.
Ehhez kell a mesélő is.
A bajtársnak legyenek ötletei,
önálló cselekedetei is - korlátozott mértékben!
Kipróbáltuk és működött. Sok
sikert az alkalmazáshoz!
Jó játékokat!
Maldreidor
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése