2014. január 4., szombat

Bajtársak (comrade) az Only Warban

Az Only War játékokban eleinte sok problémát okoznak a "kis barátok".
Igen. Még egy dolog, amire oda kell figyelni. 
Nem egyszerű és könnyen jutunk a döntésre, hogy hagyjuk ki őket a játékunkból.
Ugyanakkor ez egy olyan hiba, amit nem szabad elkövetni.

Miért fontos a comrade?
- hasznos képességei vannak
- képesek megmenteni a karaktert
- a játékos megtanulja irányítani így később a csapat irányítása sem lesz idegen

A legjellemzőbb hibák a kérdéskörben:
- lenézzük a bajtársat
- azt gondoljuk, hogy ő egy talicska
- elfelejtkezünk róluk

Tapasztalataimat summázva az alábbi folyamatot javaslom a kezelésükre:
- Hozzuk létre a bajtársat!
- Adjunk neki személyiséget!
- A szakaszban viszont ő is egy legyen a sok közül!
30 fős szakasznak eleve a fele bajtárs.
Ha meghal a vezérlő karakter, akkor a bajtárs előlép NPC státuszba és kap egy bajtársat 
VAGY egy másik karakter bajtársa lesz.
- Az értékei legyenek az alap gyalogos npc értékei.
- Ha úgy alakul, akkor pedig előléphet.
Önálló karakter lesz. A játékosa és ő is kap egy bajtársat.

Ez a folyamat segít teljes értékűnek kezelni a kis barátokat.
Ehhez kell a mesélő is.
A bajtársnak legyenek ötletei, önálló cselekedetei is - korlátozott mértékben!

Kipróbáltuk és működött. Sok sikert az alkalmazáshoz!
Jó játékokat!

Maldreidor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése